Kochamy naszego SwS'a? | Tak | 66% - 6 | Nie. | 33% - 3 | ||
Nie lubimy Shouna? | Tak | 66% - 6 | Nie. | 33% - 3 | ||
|
Użytkownik
Znalezione gdzies na necie:
Klany od levelu 5 mogą uzyskiwać punkty reputacji.
Punkty reputacji są potrzebne do podnoszenia levelu klanu, uczenia się skilii klanowych, zakupu zbroi klanowych.
Punkty otrzymuje się w przypadkach gdy:
1. Członek akademii klanowej zrobi 2-gą profesję.
2. Klan odbije zamek innego klanu - otrzyma 100 punktów z konta pokonanego klanu (jeżeli pokonani nie mieli puktów, zwycięzca nic nie dostaje). Za zdobycie zamku bronionego przez NPC dostaje się 1000 punktów.
3. Klan obroni swój własny zamek w trakcie siege.
4. Klan zdobędzie jeden ze specjalnych clan hall-i, o które toczy się bitwy (siege).
5. Członek klanu zdobędzie najwięcej punktów w Festival of Darkness.
6. Członek klanu zostanie Hero.
7. Klan ukończy quest klanowy.
8. Za zabicie członka wrogiego klanu w trakcie wojny klanowej lub siege (jeżeli pokonani nie mieli puktów, zwycięzca nic nie dostaje).
Punkty traci się gdy:
1. Klan traci zamek lub specjalny clan hall (punkty mogą spaść poniżej zera).
2. Level klanu jest podnoszony (koszt zakupu).
3. Klan uczy się skilla klanowego (koszt zakupu).
4. Dokonuje się zakupu itemów używając clan's reputation score.
5. Członek klanu zostaje zabity w trakcie wojny klanowej lub siege (punktów nie traci się, gdy wrogi klan ma 0 lub mniej punktów reputacji).
SKILLE KLANOWE C5
Do nauki skilli klanowych wymagane są Clan Reputation Score (CRS) i odpowiedni level klanu w zależności od skilla. Itemy do nauki skilli nie są wymagane. Skille nie muszą działać dla wszystkich członków klanu, ich działanie zależy od rangi gracza. Działanie skilla jest mocniejsze z każdym jego levelem - zasadnioczo wszystkie mają 3 levele [1-2-3], na każdy level potrzeba odpowiednią ilość CRS. Skille klanowe pojawiają się w skillach członka klanu jako pasywne i działają cały czas jako "pasywne buffy". Ich działanie może zostać przerwane dopiero gdy CRS spadnie do 0 lub poniżej (ale nie mam co do tego pewności).
Klan 5 level
skill: Clan Vitality [1-2-3], działanie: zwiększa max HP, wymagana ranga: Heir, ilość CRS: 500, wymagany item: Egg of Earth: A-Grade
skill: Clan Lifeblood [1-2-3], działanie: zwiększa HP regen, wymagana ranga: Heir, ilość CRS: 500, wymagany item: Egg of Earth: A-Grade
skill: Clan Magic Protection [1-2-3], działanie: zwiększa MDef, wymagana ranga: Heir, ilość CRS: 500, wymagany item: Dragon's Heart: A-Grade
skill: Clan Imperium, działanie: umożliwia zakładanie specjalnego czata, wymagana ranga: Clan Leader, ilość CRS: 0, wymagany item: Destruction Tombstone
Klan 6 level
skill: Clan Might [1-2-3], działanie: zwiększa PAtk, wymagana ranga: Knight, ilość CRS: 1000, wymagany item: Dragon's Heart: A-Grade
skill: Clan Aegis [1-2-3], działanie: zwiększa PDef, wymagana ranga: Knight, ilość CRS: 1000, wymagany item: Egg of Earth: A-Grade
skill: Clan Morale [1-2-3], działanie: zwiększa CP regen, wymagana ranga: Elder, ilość CRS: 900, wymagany item: False Nucleus of Life: A-Grade
skill: Clan Spirituality [1-2-3], działanie: zwiększa CP, wymagana ranga: Baron, ilość CRS: 800, wymagany item: False Nucleus of Life: A-Grade
skill: Clan Shield Boost [1-2-3], działanie: zwiększa PDef tarczy, wymagana ranga: Baron, ilość CRS: 800, wymagany item: Dragon's Heart: A-Grade
Klan 7 level
skill: Clan Luck [1-2-3], działanie: przy śmierci zmniejsza stratę exp i szansę na drop itemów, wymagana ranga: Heir, ilość CRS: 2200, wymagany item: Cradle of Creation
skill: Clan Guidance [1-2-3], działanie: zwiększa Accuracy, wymagana ranga: Baron, ilość CRS: 1900, wymagany item: Skull of the Dead: A-Grade
skill: Clan Cyclonic Resistance [1-2-3], działanie: zwiększa odporność na ataki water/wind, wymagana ranga: Viscount, ilość CRS: 1800, wymagany item: Destruction Tombstone
skill: Clan Fortitude [1-2-3], działanie: zwiększa odporność na stun, wymagana ranga: Viscount, ilość CRS: 1000, wymagany item: Destruction Tombstone
skill: Clan Freedom [1-2-3], działanie: zwiększa odporność na hold, wymagana ranga: Viscount, ilość CRS: 1800, wymagany item: Destruction Tombstone
skill: Clan Magmatic Resistance [1-2-3], działanie: zwiększa odporność na ataki fire/earth, wymagana ranga: Viscount, ilość CRS: 1800, wymagany item: Destruction Tombstone
skill: Clan Vigilance [1-2-3], działanie: zwiększa odporność na sleep, wymagana ranga: Viscount, ilość CRS: 1800, wymagany item: Destruction Tombstone
skill: Clan Withstand-Attack [1-2-3], działanie: zwiększa szansę obrony tarczą, wymagana ranga: Viscount, ilość CRS: 800, wymagany item: Skull of the Dead: A-Grade
Klan 8 level
skill: Clan Agility [1-2-3], działanie: zwiększa Evasion, wymagana ranga: Baron, ilość CRS: 4000, wymagany item: Skull of the Dead: A-Grade
skill: Clan Clarity [1-2-3], działanie: zwiększa MP regen, wymagana ranga: Viscount, ilość CRS: 3900, wymagany item: Angel's Soul: A-Grade
skill: Clan Empowerment [1-2-3], działanie: zwiększa MAtk, wymagana ranga: Viscount, ilość CRS: 3900, wymagany item: Angel's Soul: A-Grade
skill: Clan Essence [1-2-3], działanie: zwiększa max MP, wymagana ranga: Viscount, ilość CRS: 3900, wymagany item: Angel's Soul: A-Grade
skill: Clan March [1-2-3], działanie: zwiększa speed, wymagana ranga: Count, ilość CRS: 3800, wymagany item: Cradle of Creation
Tutaj jakies q na punkty:
http://lineage2.stratics.com/content/li … p?id=15212 - nie mam pojecia czy oplacalny do tego trzeba na dino siedziec a tam ciezko
http://lineage2.stratics.com/content/li … p?id=15172 - zabijanie RB, nie mam pojecia jakich i czy oplacalne
Offline